середу, 24 лютого 2021 р.


 Моя нова розробка для навчання читати за допомою гри.

Альбом для веселого вивчення букв. 

Цей альбом передбачає ознайомлення дітей із літерами і навчанням читати. Як же це зробити,щоб дітям було і весело і зрозуміло?! Збагатити роботу такого спрямування і підвищити її ефективність можна, поєднавши ознайомлення з літерами через казку й закріплення їх графічного зображення через письмо в ігровій формі.

Казка створює позитивну атмосферу процесу навчання. Яскраві персонажі,цікавий сюжет,чарівні пригоди та веселі імена сприяють запам'ятовування літер. У процесі ознайомлення літер через цей альбом розширюється словниковий запас дітей, розвивається зв'язне мовлення, творча уява,фантазія, емоційний інтелект,моторика рук.

 Провідною діяльністю для розвитку дрібної моторики є вирізання, ,розфарбовування, ліплення,адже передбачає роботу різних м'язів рук,потребує сили,точності, ритмічності, плавності рухів. Крім того стимулює активність як лівої,так і правої півкуль головного мозку, що сприяє формуванню образного мислення, фантазія,креативності.


Універсальний альбом для різних вікових груп. На кожній сторінці зображені яскраві персонажі і картинки з товстим контуром. Всі герої книги мають свої імена .

 Унікальний підхід до вивченні букв і навчанні читати у ігровій формі, за допомогою цікавої казки ,а також засвоєння усіх кольорів. Замальовувати можна чим завгодно: ✍️олівцями, 🖍️фломастерами, 🎨фарбами, 🙌пластиліном або ж 🖐️пальчиками.


Це перший етап для дітей, які вперше починають знайомитися з літерами і починають читати.


Дуже прості і дитячі завдання. Розмалюй, прочитай і познайомишся з мешканцями міста. Веселі і кумедні імена. За основу взято метод цілих слів.

Сутність цього методу полягає в тому,що діти, не знаючи букв,запам'ятовують шляхом зорового сприйняття образ слова без поділу його на склади, звуки,букви. Вправам на швидке зорове поняття обов'язково мають передувати такі види роботи, як усвідомлення лексичного значення слова, опрацювання його вимови. Важливо,щоб діти уміли уважно вдивлятися в слово,карбувати його зоровий образ у пам'яті,виокремлювати його з мовлення,розпізнавати в надрукованих текстах. Це сприяє збагаченню словникового запасу дитини та вмінню говорити чітко і правильно. Перевага цього методу полягає ще й у тому,що він природніший для дитини,ніж інші. В основу сприймання покладено ціле слово, речення, як і в мовленні людей. До розуміння звука-букви,слова діти доходять тільки після того, як промовляють речення з метою виділення в них окремих слів. Тільки після повторення за мамою( вихователем,учителем) слів переходять до аналізу звуків і ознайомлення з літерами.

Прийоми методу цілого слова у поєднанні зі звуковим аналітико- синтетичним методом сприяють зоровій то зорово-слуховій пам'яті дитини, що,в свою чергу, полегшує формування в дитини вміння читати.


Під час роботи над кожною сторінкою, проговорюємо ,що "еМ", "еН" і т.д це назви вулиць, а букви називаємо "м", "н" і т.д


З цим альбомом кожне заняття буде цікаве і захоплююче, познайомить дітей не тільки з буквами, а й з кольорами, тваринами, навчить читати і писати без труднощів.


На сторінках де є прописати друковані букви говоримо дитині, що це ми пишемо листи для мешканців міста. 


Букви на кінцевий сторінках дитина вчиться вирізати самостійно і приклеює до перших сторінок, де є місто Алфавіт з будиночками. Щоб дитина знала де ця буква проживає, на кожному будиночку є ледь помітна підказка.


У кінці альбому знаходяться усі тварини- мешканці, після кожної виконаної сторінки, написаного листа, цим мешканцям,знаходимо тваринку, вирізаємо і приклеюємо на сторінці "Мої досягнення". Так буде значно легко повторювати вивчені букви, запропонувати дитині згадати де живе ця тваринка, на якій вулиці, і повторити як їх звати.


Цікавий і нестандартний процес вивчення літер. 

Сподіваюся моя розробка вам сподобається і діткам теж!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар