середу, 23 грудня 2020 р.

 Моя гра "Котра година?". 5+

Це гра на ознайомлення та вивчення годинника. 

Мета: Формувати уявлення дітей про час та одиниці його вимірювання. - Знайомити дітей із годинником, призначенням циферблата і годинникових стрілок, вчити визначати та встановлювати час на макеті годинника. Розповідати про відмінності у відліку часу між механічними та електронними годинниками. - Вчити дітей розподіляти круг на рівні частини, знайомити дітей з поняттям "ціле", "половина", "чверть", вчити їх відмічати чверть, половину, три чверті та цілу годину на годинниковому циферблаті. - 

- Знайомити дітей з поняттям "режим дня", розповідати про його вплив на здоров'я.  Розвивати пам'ять, увагу, зорове сприйняття, спостережливість, логічне мислення, вміння робити висновки та узагальнення. - тренувати зв'язне мовлення, вміння слухати. 

- Виховувати старанність, активність . Формувати дослідницький інтерес, зацікавлення природою та довкіллям. - Розвивати звички здорового способу життя, прищеплювати санітарно-гігієнічні навички. - Виховувати пунктуальність, організованість, відповідальність.

Все заламіновано. Гра "Котра година?". 5+

Це гра на ознайомлення та вивчення годинника. 

Мета: Формувати уявлення дітей про час та одиниці його вимірювання. - Знайомити дітей із годинником, призначенням циферблата і годинникових стрілок, вчити визначати та встановлювати час на макеті годинника. Розповідати про відмінності у відліку часу між механічними та електронними годинниками. - Вчити дітей розподіляти круг на рівні частини, знайомити дітей з поняттям "ціле", "половина", "чверть", вчити їх відмічати чверть, половину, три чверті та цілу годину на годинниковому циферблаті. - 

- Знайомити дітей з поняттям "режим дня", розповідати про його вплив на здоров'я. Розвивати пам'ять, увагу, зорове сприйняття, спостережливість, логічне мислення, вміння робити висновки та узагальнення. - тренувати зв'язне мовлення, вміння слухати. 

- Виховувати старанність, активність . Формувати дослідницький інтерес, зацікавлення природою та довкіллям. - Розвивати звички здорового способу життя, прищеплювати санітарно-гігієнічні навички. - Виховувати пунктуальність, організованість, відповідальність.

Все заламіновано.




Немає коментарів:

Дописати коментар