Моя гра "Котра година?". 5+
Це гра на ознайомлення та вивчення годинника.
Мета: Формувати уявлення дітей про час та одиниці його вимірювання. - Знайомити дітей із годинником, призначенням циферблата і годинникових стрілок, вчити визначати та встановлювати час на макеті годинника. Розповідати про відмінності у відліку часу між механічними та електронними годинниками. - Вчити дітей розподіляти круг на рівні частини, знайомити дітей з поняттям "ціле", "половина", "чверть", вчити їх відмічати чверть, половину, три чверті та цілу годину на годинниковому циферблаті. -
- Знайомити дітей з поняттям "режим дня", розповідати про його вплив на здоров'я. Розвивати пам'ять, увагу, зорове сприйняття, спостережливість, логічне мислення, вміння робити висновки та узагальнення. - тренувати зв'язне мовлення, вміння слухати.
- Виховувати старанність, активність . Формувати дослідницький інтерес, зацікавлення природою та довкіллям. - Розвивати звички здорового способу життя, прищеплювати санітарно-гігієнічні навички. - Виховувати пунктуальність, організованість, відповідальність.
Все заламіновано. Гра "Котра година?". 5+
Це гра на ознайомлення та вивчення годинника.
Мета: Формувати уявлення дітей про час та одиниці його вимірювання. - Знайомити дітей із годинником, призначенням циферблата і годинникових стрілок, вчити визначати та встановлювати час на макеті годинника. Розповідати про відмінності у відліку часу між механічними та електронними годинниками. - Вчити дітей розподіляти круг на рівні частини, знайомити дітей з поняттям "ціле", "половина", "чверть", вчити їх відмічати чверть, половину, три чверті та цілу годину на годинниковому циферблаті. -
- Знайомити дітей з поняттям "режим дня", розповідати про його вплив на здоров'я. Розвивати пам'ять, увагу, зорове сприйняття, спостережливість, логічне мислення, вміння робити висновки та узагальнення. - тренувати зв'язне мовлення, вміння слухати.
- Виховувати старанність, активність . Формувати дослідницький інтерес, зацікавлення природою та довкіллям. - Розвивати звички здорового способу життя, прищеплювати санітарно-гігієнічні навички. - Виховувати пунктуальність, організованість, відповідальність.
Все заламіновано.
Немає коментарів:
Дописати коментар